fredag 17 oktober 2008

Semester

Nu är det bara lite mer än ett dygn kvar sen åker vi, min svägerska och jag!

Himmel vad härligt det ska bli, en vecka då vi bara kan få vara och ta det lugnt. Och naturligtvis blir det god mat och god dricka under veckan!



Och jag har även beslutat att även denna bloggen tar semester. Jag har haft lite svårt att hinna med den och nu när vi, Maken och jag, har skapat en ny blogg som vi vill hålla uppdaterad i stort sätt dagligen så får denna vila! Men säkerligen kommer ni att få se bilder på de blivande musjägarna Elthon och Eragon på den bloggen också! Det är ju till dom vi renoverar!

Hoppas ni fortsätter hänga med: HusEtt

6 kommentarer:

Hedgren sa...

Ha det riktigt skönt!

mossfolk sa...

Ska lägga HusEtt bland favoriterna. Ha det riktigt jättebra nu!!!

Tankevågor sa...

Ha det riktigt skönt på semestern!
Vi flyttar med över till husbloggen och jag andas ut när jag hör att det kommer kattbilder där hädanefter....dem vill jag inte vara utan så det så! :))

Villa Nian sa...

hedgren: Det ska jag :-)

mossfolk: Kul att du hänger med :-). Och bra ska vi ha det!

londongirl: Tack! Och de snygga svarta blir du inte av med :-)

Annika sa...

Ha det så mysigt....NU ska jag självklart fortsätta att följa HusEtt...You bet!!
Ha en skön vecka!!

Villa Nian sa...

annika: Veckan var super :-)