söndag 27 april 2008

Uppdatering

Hej alla!

Här kommer ett snabbt inlägg från mig. Är just nu i Åre på en kick off. Har haft det superbra och fått lite färg på näsan. Nu är inte jag någon superduktig skidåkare men här är andra saker man kan njuta av, så som spa och ett bra gym :-).

I övrigt är allt bra mycket nya upplevelser både jobbmässigt och vardagsmässigt det är lite annorlunda att bo i en liten stad. Jag längtar verkligen efter att ha min grabbar nära mig.

De fyrfota grabbarna flyttar ner till mig redan nästa vecka och sen är det inte så lång tid kvar tills allt är som det ska.

Ge inte upp hoppet jag kommer tillbaka snart :-)! Har fortfarande inte löst intenetuppkopplingen i mitt nya hem men det kommer, än så länge är det nästan skönt att vara lite internetfri på kvällarna man får tid till annat så som att traska runt i de nya omgivningarna och upptäcka saker :-)

Ha det!

10 kommentarer:

Lena sa...

Hoppas det blir snart, för det är allt lite tomt.

mossfolk sa...

Tjoho, kul att höra ifrån dig och skönt att allt går bra!
Här är både du och kattgrabbarna saknade.

Annika sa...

Tina!! HEJ!! Har surfat in här varje dag och NU låg här ett nytt inlägg!
Skönt att höra att allt är bra med dig och er. Måste vara underbart att ni snart är återförenade igen hela sällskapet.
Har saknat dig på bloggen och bloggarna!

Lena T sa...

Hej igen Tina!
Hoppas du har en trevlig vistelse i Åre.
Hör av dig om du är sysslolös innan flyget hem någon fredag, trevligt att träffas igen över en kopp kaffe som sist.
Då rör det på sig, skönt att ni snart är samlade igen hela gänget.
Ska bli trevligt att träffa er alla när ni kommit i ordning.

Kramar till er alla från mig

Linda sa...

Åh vad skönt med några ord från dig!
Vi är många som saknar dig och dina fina bilder.
Skönt att familjen snart är samlad igen, internetuppkopplingen får komma när den kommer.
Men vi saknar dig massor!!!
Kram

l*eva sa...

Härligt och få ett Livstecken från Dig/Er, i likhet med de flesta här...så slinker jag in hit...lite Nu och Då...

Villa Nian sa...

Alla: Sent är det men jag var tvungen att titta in här! Jag är åter i Stockholm! Sista resan hit för mig är nu gjord....lite vemodigt men så är det. Kul att ni inte gett upp och jag saknar den här delen av mitt liv :-)!

Imorgon ska 3 av killarna ner till skåne för att stanna! Tänk bara en kvar :-)
Kram till er och vi ses!

Tankevågor sa...

Vad kul att du ger oss ett livstecken! Du är saknad ska du veta!
Ska bli roligt när du kommer igång med bloggen igen.
Den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge... :-)

Ha det bra och sköt om dig!

Anonym sa...

Leksakshelikoptrar är kul

Linda sa...

Så härligt att delar av familjen finns hos dig nu.
Hoppas den siste mannen ansluter snart också.
Vi väntar på dig.
Kram