lördag 29 mars 2008

Upp och ner

Tillvaron är lite upp och ner just nu!


Jo den är upp och ner :-). Maken har blivit riktigt vass på att hantera den där modellhelikoptern nu!


Imorgon går första flyttlasset ner till Skåne och jag börjar mitt nya jobb på tisdag. Jag kommer nog inte ha så mycket tid att blogga under de här första veckorna. Det är nog så att jag kommer att vara internetlös ett tag också, förutom på jobbet där har jag tillgång till nätet men det blir inte så mycket privatsurfande där :-). På helgerna när jag är i Stockholm har jag tillgång till nätet igen så jag kommer att hålla ett litet öga på era bloggar och kanske blir det lite uppdateringar här! Ge er till tåls en dag så är jag tillbaka till 100% igen.

Blu-Ray och gänget återkommer!

12 kommentarer:

Linda sa...

Lycka till med allt nu Tina!
Du vet var jag finns och jag hoppas du har kvar mitt nummer.
Hör av dig om du behöver hjälp, eller om du blir rastlös :)
Stor kram och Välkommen hem!

l*eva sa...

Kan inte annat än:
önska-LYCKA TILL!

Slit inte ihjäl Dig/Er nu!
kramar

Tankevågor sa...

Lycka till med nya jobbet och starten av det och alltihop!
Kommer att sakna dina bilder på katterna men den som väntar på något gott....

mossfolk sa...

Med risk för tjatiga inlägg måste jag förstås också önska Lycka till!!!
Vilken omställning med nytt jobb och flytt, men spännande med. Och skönt när allt är klart.
Hur har det gått med lägenheten?

Lena T sa...

Jätte mycket lycka till på alla sätt. Hoppas den första flytten går bra och du kommer någorlunda till rätta.
Du vet var du kan ringa om du behöver hjälp.

Många kramar till er så ni orkar flytta. ;o)

Anonym sa...

Flytta nu i lugn och ro, och strunt' i bloggen ett tag. Vi finns kvar!

Annika sa...

Absolut! Vi finns här. Lycka till med flytten!! Jag kommer att klicka in här iallafall för att se om du uppdaterat. Har all förståelse för om du inte alla har tid att blogga eller läsa bloggar.
Kram!!

Anonym sa...

Puss puss Blu Ray och smågrabbarna!!
Nosgos från Atos, Indy och Julian som idag måndag har bott en vecka i nya lägenheten och stormtrivs!
Det tar ett tag innan ni känner er hemma men det går bättre än man tror hälsar de!!
Matte vinkar uppmuntrande från tangentbordet.

Linda sa...

Hoppas du är hemma hos din familj över helgen,så att du får lite kramar av maken och kattgos av killarna.
Tänker på dig!

Villa Nian sa...

Alla: Tack för era hälsningar och lyckönskningar :-). Allt har gått bra. Naturligtvis saknar jag alla mina grabbar i skåne men dom kommer snart på plats dom också. Lite jobbigt att även vara utan internet på kvällarna. Vi har fortfarande inte löst hur vi ska göra. Tydligen kommer man att kunna koppla upp sig mot stadsnätet till sommaren och då känns det onödigt att binda upp sig på annat bredbandsavtal och väljer man inget avtal blir det väldigt dyrt....Så surfandet är det lugnt med just nu :-) Får passa på när jag är i Stockholm :-)

Linda sa...

Saknar dig...

mossfolk sa...

Kikar förbi och hoppas att allt är bra!