måndag 10 mars 2008

Visningar

Ärlite frånvarande just nu men det är verkligen fullt upp här just nu!

Visning igår och omvisning idag! Himmel vad det är jobbigt. Speciellt med våra gokatter. Stackarna, dom får finna sig i att bli flyttade och bo hos grannen under visningarna. Tack och lov för det egentligen. Att grannen är så snäll och låter oss låna ett rum så vi slipper flytta dom så långt.

Sen måste alla kattsaker ut ur huset....när man visar ett hus får det tydligen inte synas för mycket att man har djur! Hoppas bara att det här går bra så att vi slipper ha fler visningar.

Här hade jag tänkt visa några av visningsbilderna men blogger bara vägrar ladda upp dom!!! Provar igen senare!

10 kommentarer:

Linda sa...

Det är konstigt det där med visningar.
Det ska vara så stelt som möjligt, när man egentligen vill se ett omnbonat hem.
Men vi är olika och nu har vi väl vant oss vid att det ska vara avskalat :)
Hoppas du får in bilderna lite senare.
*nyfiken*

Linda sa...

... suck, och jag stavar som en kratta...

Annika sa...

JA! Jag hoppas verkligen på bilderna! Är jättenyfiken.
Förstår att det är jobbigt med katterna. Men just husdjur vill väl mäklarna alltid att man ska "sopa bort" alla spår av + allt personligt. Det blir lite strikt och stelt, men jag antar att det är det som säljer...HOPPAS ert hus blir sålt snart.

Lena T sa...

Håller med om att det är konstigt att det ska vara kalt när man har visning, tycker själv det är trevligare när ett hem är ombonat. Tur att ni har snälla grannar. Bilderna är fina, det finns bilder med som du tagit, alla fina sommarbilder som visas. Enorm blomsterprakt.Håller tummarna för er nu. Kram till er alla.

Villa Nian sa...

lindalotta: Avskalat är vad det är! Skönt att man fått tillbaka sitt hem lite iallafall :-)

annika: Hoppas också att huset blir sålt snart!

lena: Tack! Fortsätt gärna hålla tummarna :-)

Till Alla! Har nu försökt få in bilderna 3 gånger och det vill verkligen inte! Så nu ger jag mig!

Anonym sa...

Hmm ja jag har märkt att det ska vara avskalat.....tycker oxå om när det ser ombonat ut...

Anonym sa...

Det låter jobbigt med husvisningar! Hoppas allt blir klappat och klart snart.

:)

Tankevågor sa...

Håller tummanra för att det går bra med försäljningen och att ni har en bra mäklare!
När går flyttlasset söderut?

mossfolk sa...

Synd att det inte fungerade med bilderna.
Vilken tur att ni har bra grannar, smidigt för både er och katterna.
Klart att det är trevligt med ett ombonat hem, men samtidigt är det väl troligtvis det avskalade som säljer bäst eftersom mäklarna vill ha det så. Hoppas att det är lättsålt!

Villa Nian sa...

ylva: JAg tror det är för att köparen lätt ska se sina egna saker i det nya huset!

matilda: Det hoppas jag också!

londongirl: Mäklaren är bra och det ser bra ut just nu :-)

mossfolk: Det är nog så att avskalat är mer lättsålt!