måndag 4 juni 2007

Blomlådor

Maken har byggt blomlådor till mina fula plastkrukor som jag har till tomatplantorna. Just nu håller jag på och målar dom! Första grundningen är klar....nu måste jag vända dom och grunda det jag inte kom åt och sen färdigmåla dom....

Jobbiga att måla *phuuu*, tur att det var underbart väder, det var nästan skönt att sitta där i gräset och måla :-) . Tyvärr har solen gått ner på bilden så man kan inte se hur soligt och skönt det var!

Visst blev dom rätt bra?

Den lilla blomtrappan slängde han också ihop!






7 kommentarer:

Linda sa...

De blev jättebra!!
Jag ropade rakt ut - såna vill jag också ha!
Så nu har jag visat dem för Micke :)
Vi har ju som sagt en bit på uppfarten in mot grannen som vi ska göra något åt och jag har redan köpt växterna...
Ja, så där brukar jag göra - hied som man är :)

Villa Nian sa...

LindaLotta:
Enligt maken var dom jättelätta att göra :-)...men jag kan avslöja att dom är lite jobbiga att måla!

Linda sa...

*ler*

Lena sa...

Så tomaterna får lyxlägenheter att bo i :) Jättefina! Vitt är fint till allt det gröna.

Anonym sa...

Det ser snyggt och fräscht ut.

Vilka fina bilder, förresten!

Annika sa...

Det blev verkligen snyggt!!
Ni har det verkligen snyggt och fräscht!

Villa Nian sa...

LindaLotta:
Maken ser fram mot bilder på hur Mickes lådor ser ut :-)

Panter:
Lyxlägenheter var det sagt och så heter dom nu :-). Dom kommer att få samma vita färg som huset så det blir nog bra :-)

Matilda:
Glad du hittade hit och tack. Vi har jobbat hårt. Övar mig på min nya kamera och ibland blir det bra...ibland sämre :-)

Annika:
Tack! Vi ler av stolthet!