söndag 17 juni 2007

Regn

Solskenet har övergått i regn, och det har regnat hela dagen. Men på något sätt så har det känns bra. Jag har städat och fixat inomhus, ni vet sånt man bara inte orkar med när solen skiner, rensat i den där högen av tidningar och papper som bara växer.... Städat ur lådor och sorterat in papper i pärmar!

Passade även på att hänga undan vinterjackan :-)

Gräsmattan har fått vatten och det behövde den.

Nu är jag nöjd för ett tag så nu kan solen komma när den vill :-)


4 kommentarer:

Lilla B sa...

Jag bar också upp vinterjackan på vinden idag under regnvädret! :)

Annika sa...

Jojo...Klart att det är bra med regn ibland, bara det inte stannar kvar i veckor!
Jag brukar alltid anlända till ett 12 gradigt Sthlm. Blir väl så på onsdag, skulle jag tro...

Linda sa...

Jag tycker att det kan regna om nätterna, så blir alla nöjda: växter, bönder och vi :)
Fast vi ska väl inte klaga, det har varit ljuvligt väder i flera veckor!

Villa Nian sa...

lilla b: Konstigt att det tar sån tid att plocka undan den :-). Tur att vi får lite regnväder ibland så att man hinner med :-)

Annika: Det blev varmare än så :-)

LindaLotta: Vädret har varit ljuvligt jag håller med. REgnet som kom nu behövdes verkligen.