måndag 31 december 2007

I väntan på nytt år!



Dagarna mellan Jul och Nyår har verkligen varit mellandagar för mig. Vi har vilat, vilat och vilat. Hmmmmm, passat på och hälsa på lite vänner har vi också hunnit med.

Idag gick vi en lång promenad i gråkalla omgivningar. Vi summerade 2007 till ett tungt och jobbigt år för oss. Jag kommer aldrig att acceptera och förstå förlusten av min bror men jag lär mig leva med det.

Men 2007 avslutas på ett lovande sätt och en positiv känsla och en tro på att 2008 kommer att bli bra för mig och mina grabbar!

Redo för en ny sommar


Bryggan väntar på bara fötter

6 kommentarer:

l*eva sa...

Av hela mitt Hjärta önskar jag Dig och Dina 4 killar, det bästa...som kan hända... ett år som 2008!

Lena sa...

Gott Nytt År Tina! Den enda vägen som finns är framåt och jag känner också förtröstan inför 2008.

Tankevågor sa...

In i det sista håller det här året på att ta musten ur mig. Kommer just hem från sjukhusbesök och så har det varit alla dagarna hela julen.

Jag förstår din saknad så, det var ju inte alls länge sen min bror också gick bort. Kan inte heller acceptera det men vi lär oss att leva med det till slut. Tror jag.

I alla fall ska du veta att jag trivs så bra här på din blogg och tackar dig för alla härliga bilder och hoppas att vi alla ska få ett bättre 2008 vi som behöver det!!
Ha en fin nyårskväll med alla dina killar!

mossfolk sa...

Alldeles övertygad är jag om att 2008 kommer att bli mycket bättre!
Önskar dig ett riktigt riktigt gott nytt år!!!

Linda sa...

Jag önskar dig och din familj ett riktigt bra 2008 och en dag ska du få en bamsekram av mig...

Villa Nian sa...

l*eva: Tack, 2008 känns som ett bra år :-)

panter: Framåt blir det :-)

londongirl: Hoppas verkligen att 2008 blir bättre för även dig! JAg hoppas och tror att man lär sig leva med de förluster mag gör! Kul att du trivs här :-)

mossfolk: Hoppas på att det blir så!

Lindalotta: Ser fram mot det :-))