söndag 23 december 2007

Kallt

Lite bilder från gårdagens promenad! Det var verkligen kallt så det blev inte så många bilder. Faktiskt så är de två första bilderna från trädgården och månbilderna är från slutet av promenaden. Det var tur att jag tog den där promendade igår för på kvällen gjorde Maken lite mer godis "nougatmandel med apelsin och pistage" mmmmmm, jag lovar bilder och recept kommer sen :-)), i det här huset behöver vi röra på oss allt vi kan för att kunna äta allt gott som finns :-))

Frostblomma


Leker lite med motljuset, har här tagit av motljusskyddet för att få en bländande bakgrund.


Månen, mitt på dagen och nästan full!


Närmre

5 kommentarer:

Annika sa...

JÄTTEFINA bilder!!! Min favorit är nog den första, men alla är fina, inlusive månen.
Här är det så dimmigt och regnigt idag...

Villa Nian sa...

annika: tack, den första är nog bäst :-). Man måste passa på at ta bilder när ljust finns :-)

Tankevågor sa...

Månbilder bara älskar jag....borde ut med stativet nu när en är så fin.

Vad du är duktig Tina! Jag är så imponerad av dina fina bilder.

Villa Nian sa...

londongirl: Tack, det är roligt men kallt att fotografera nu :-)

Hedgren sa...

nä, hör du! Nu får du komma tillbaka!
God fortsättning förresten!