torsdag 20 december 2007

Tonåringar

Våra kattungar är inga kattungar längre. Hormonerna har kört igång ordentligt och Eragon har nu fått ett tillägg till sitt namn, han kallas nu -Eragon påsättaren!

Gos killarna ska till Dr Bo imorgon. Känns lite tidigt jag hade tänkt vänta tills dom var lite äldre men Dr Bo säger att efter sex månaders ålder är det ok att kastrera katter. Och killarna är könsmogna! Eragon lite mer än Elthon. Maken har fått något djupt ångerfullt i sina ögon....han ser nästa lite lidande ut :-))

Eragon P vilar och anar inget, eller?


Elthon anar inget, Blu-Ray är redan kastrerad, lycklig och obekymrad!


Och TACK! Tumhållandet har hjälpt. Men jag måste återkomma med mer info om detta senare i januari men jag ville bara att ni ska veta att det blev SUPERBRA :-)

8 kommentarer:

Lena sa...

I januari!!! Jag som är så nyfiken.
Grattis i alla fall.

Katterna lär ju inte veta vad de saknar..

Villa Nian sa...

Panter: kan maila privat om du vill :-).

Det är nog Maken som mår sämst över vad katterna blir av med...:-)

Annika sa...

Vilken snygg header du fick till!! Hur gjorde du??? Min verkar leva sitt eget liv, haha...
Nä, katterna lär ju inte veta vad de saknar, som Panter säger, och bra är det!!
Tar du blogg-paus nu till efter helgerna? Tråkigt...
GOD JUL!!!

Tankevågor sa...

Säger som Panter ska man behöva vänta till slutet på januari....är också nyfiken. Men jag kan släppa taget om tummarna nu då?

Kattbilderna är helt underbara som vanligt. Han är lite rolig din man som lider med kattkillarna. ;-)

Villa Nian sa...

annika: Headern lever sitt eget liv. Den ändrar sig från dag till dag! Samma bild i botten hela tiden :-)

Nej jag tar inte blogg paus! Avslöjar min hemlighet efter helgerna :-)

londongirl: I början på januari blir det :-). Du kan släppa tummarna och TACK för uppmuntran och att du höll i dom!

Maken har gått omkring med väldigt stor sorg i blicken idag. Sköterskan på djurkliniken sa att det är rätt vanligt att män tycker det där är hemskt :-)).

mossfolk sa...

Grattis! Säger jag utan att ha den minsta aning om varför vi hållit tummarna i omgångar :)

Skönt för kattkillarna... I allafall i längden.

Linda sa...

Åh vad mina tummar är glada :) :) :)

Det var väl inte maken du lämnade in?
*fniss*
Det kommer att bli skönt för killarna nu, det är jag övertygad om.
Kram!

Villa Nian sa...

mossfolk: Tack, tack för tummarna!

lindalotta: Tack :-). Nä Maken slapp! Men han känner väldiga sympatier me de svarta.