lördag 26 maj 2007

En skön dag idag.

Sovmorgon och frukost på vår balkong. Vi har en balkong på ovanvåningen som har morgonsol, underbart.

Pysslat lite i min trädgård och faktisk fått lite färg och lite mer fräknar!

Naturligtvis så har jag testa min kamera lite mer.
Bilden blev lite oskarp....det är inte lätt det här men jag tycker den blev ok trots det.





















Här ger jag mig på ett försök med kortare slutartid och bilden lite skarpare och lite mörkare men jag tycker det är mer rätt i färg faktiskt.

6 kommentarer:

Lena sa...

Båda bilderna har sin charm tycker jag. Vattendroppar är fascinerande.

Det är pilligt det här med fotografering...jag trixar och ordnar och vet till slut inte hur jag gjorde när det blev som jag ville

Villa Nian sa...

Panter!
Fotografering är en konst. Min lösning är att ta massor av bilder och hoppas att någon blir bra :-).

Har lagt till bloggen på nyligen och kanske har jag fått till det! Men jag vet inte riktigt! Du får hojta till om det inte fungerar så som det bör ....

Linda sa...

Jag vill också ha en ny kamera!!
Har jag skrivit det innan??
Jag är väldigt nöjd med den jag har, men man vill ju kunna trixa lite mer :)
har ni haft sol idag?
Här har det regnat i pricip hela dagen.

Lena sa...

Det fungerar med nyligen!

Villa Nian sa...

LindaLotta!
Jodo vi hade sol igår och idag har det varit rena sommarvärmen :-).

En ny kamera är så kul!

Annika sa...

Tina. vad är det för kamera du har köpt? Undrar jag lite nyfiket??????!!!!