söndag 27 maj 2007

Söndagsöverraskning

Fick ett sms imorse en påminnelse från posten att jag hade ett paket att hämta på postens utlämningställe!

Blev lite förvånad, visst har jag beställt böcker men jag har inte fått ett uthämntningsavi än och jag visste att jag inte skulle få boken förrän den 30/5.

Den 30/5 är ju den dagen då S.Larssons sista bok släpps!

For iväg för och hämta och se här:

















Sol gott och dricka och en bra bok :-))









Undras om något blivit fel.... hur som helst jag klagar inte:-)

3 kommentarer:

Lena sa...

Ser mysigt ut på alla sätt och vis. Rejält tilltagen bok.. det bådar gott.

Annika sa...

Kolla! Ytterligare ett plus för Swe!! När man får paket kommer sms! Love it!
Vilken trevlig läshörna du har där på decket! Gillar!!!
Jag måste nog ta och läsa Stieg Larsson. Har inte läst en endaste en av hans böcker.

Villa Nian sa...

Panter!
Mycket att läsa är det. Tyvärr har vi ingen sol idag. Har tagit ledigt från jobb idag så det blir att läsa inomhus idag :-).

Annika!
Sms är bra och tänk jag fick informationen på en söndag! Vår deck är underbart! Kan bli lite varmt under högsommar, tur att det finns parasoll!

S. Larssons böcker är så enorm bra. Den första är lite tung i början, med en massa namn och människor, men tar man sig förbi det så är man såld! Om man nu gillar den typen av böcker alltså :-)