lördag 26 maj 2007

Humla

En humla från idag!




















Fin eller hur?


10 kommentarer:

Lena sa...

Vad roligt med ny kamera! Bra bilder, har fortfarande inte lyckats fånga en humla.

Annika sa...

Kära Tina is back in business!! Vad glad jag blir!!! Länkar dig pronto!!!
OCH vad kul med ny kamr'ra! Jättefina bilder! NU har du utmanat mig att fånga en humla på bild!!!
Kramis!!

Lena sa...

Intressant timing vi har!

Lena sa...

Nu ligger du i favoriterna... Kan du förresten kanske börja pinga på nyligen? Det underlättar så, för då kan jag lätt kolla mina favoritbloggar när jag är på jobbet.

Villa Nian sa...

Panter och Annika!

Vad kul att ni hittade hit så fort :-)

Är nybörjare på kameran men jag SKA LÄRA mig :-)

Villa Nian sa...

Panter, det där med nyligen måste jag kolla upp. Försökte få till det innan men.....

Men jag gör ett nytt försök!

Linda sa...

Jag har drömt om dig inatt!
Vi var på bilsemester och hälsade på er och vi hade hur trevligt som helst, bara så du vet :)
Jag har saknat dig så och tänkte skicka ett mail idag för att höra hur det är med dig.
Så vackra bilder!!
Vad är det för en kamera? jag är så sugen på en ny, jag med.

Hur gör du för att få till den där bilden överst? Det tycker jag är så fint.
Kram

Lilla B sa...

Finfin bild!

Linda sa...

Jag hittade hur jag kunde lägga till en bild :)
Fast jag får nog fortsätta att fixa och trixa - tyckte att det blev lite suddigt. Kram igen.

Villa Nian sa...

LindaLotta!
Tur att vi hade trevligt i din dröm :-) om du skulle ha vägarna förbi så är du välkommen:-).

Bilden överst är faktiskt en av blommor i trädgården fotograferad med min nya Nikon D40 :-). Dom har kampanj på den nu och tydligen så ska det vara ett bra val när man tar första steget in i systemkamera-världen. Jättekul är det men massa att lära.


Lilla B: Tack, jag gillar humlor :-)