onsdag 9 januari 2008

Bloggpaus

Snart bär det iväg. Vi håller på och packar och fixar just nu. Det blir nog lite lugnt på denna bloggen ett tag framöver. Jag ska försöka lägga ut lite bilder men jag har ingen aning om hur internetuppkoppling är dit vi ska.

Men några kattbilder lär det inte bli på ett tag så här får ni hälsningar från grabbarna :-). Grabbarna mår bra och vår gammelman Blu har på något sätt blivit mer sällskaplig och ibland kommer han till och med fram till oss bara för att bli kelad, så himla härligt. Han är inte bara nöjd med att bo här han vill ha mer:-)

Och Blu fortsätter att hålla ordning på killarna här fixar han till Eragon!


Fina killen!


Måste fixa till sig själv osså!


Kattgodis är så gooooottttt :-)


Återkommer :-)

10 kommentarer:

Linda sa...

Åh Blu-Ray, du är så fin...
Och jag tycker att det är bra att du håller ordning på småpågarna :)
De kommer att bli toppenkillar med en sådan förebild.
Hoppas ni får bra veckor nu när husse och matte ska på semester.

Och jag önskar er en riktigt härlig semester, med allt vad det innebär.
Var rädda om er och njut av allt som resan har att ge.
Många kramar från oss alla tre :)

Anonym sa...

Ha en underbart rolig, härlig och trevlig semester! Allt gott!

Lena T sa...

Önskar er en skön semester på alla sätt och vis, njut och ha det bra.
Pågarna får det bra, men kommer säkert att sakna sin matte och husse.
Många kramar till er alla fem från mig.
Vi hörs av på något sätt.

Annika sa...

HA SÅ KUL in Sunny Venezuela!!! Njut!!!
Kram!!

Anonym sa...

Vilka härliga foton!! Blu är så söt med sina småbröder!!

Min gamla Atos har också blivit mycket mer nöjd och sällskaplig efter att lilla Julian-huligan flyttade in och övertog lekbiten med Indy. Det är bara ett år mellan dem. Atos är 13.

En hääärlig semester önskar vi er!!! Nästan så att jag hoppas att där inte finns någon internetuppkoppling...så ni inte frestas att sitta framför en dator... =)

Regninga kramar och nosgos från södra norrland!!

Hedgren sa...

Ha en underbar resa! (Som jag tidigare meddelat är jag inte ett dugg avundsjuk och jag vill åter betona detta!).
Tack för de fina kattbilderna! Kisarna är ljuvliga och du är fantastisk med kameran!
Ha det gott nu! Vi hörs!

Villa Nian sa...

Till Alla: Tack för era tankar. Grabbarna har åkt till kattvakten och det känns lite ...men dom har det superbra!

Hoppas att det blir lite uppdateringar här under resan om inte så hörs vi om ett tag :-)

Lena sa...

Njut av solen! Det är snudd på en order ;) Ha de fint, ser framemot uppdateringar.

Lena sa...

Hoppas ni har det finfint!

Du har något att hämta hos mig.

Tankevågor sa...

Ha nu en helt underbar semster! Det ska bli så roligt när du är tillbka med bilder därifrån.
Kattkillarna är verkligen goa. Jag blir så glad av såna bilder.
Han är så fin Blu på alla vis....jag gillar hans grå färg den är helt underbar.
Kramar från oss här.