måndag 7 januari 2008

Äntligen

Jaaaa, äntligen. Nu är det gjort och nu kan jag avslöja min lilla hemlighet för er.

Idag har jag sagt upp mig :-)). Det ni tidigare så snällt hållt tummarna för har varit för ett jobb jag väldigt gärna ville ha. Jag fick det efter lite väntan och andra avbrott. Det blev även en liten justering som innebär att jag kommer att flytta hem till Skåne igen :-)))!!! Maken och katterna tycker detta är toppen. Stockholm är en underbart vacker stad och jag har trivts här men köerna tar för mycket tid från oss!

Det känns så bra och jag är så glad över det :-)))

11 kommentarer:

Lena sa...

Jättestort grattis!

l*eva sa...

Vilken Härlig sak, vi bidragit till *L*

Gratulerar...å det VARMASTE!

Linda sa...

JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA!!!
LYCKA!!!!

Grattiskramar i massor.
Igen :)

Åh vad jag tycker att detta är roligt!

Villa Nian sa...

panter: Tack :-)

l*eva: Tack för hjälpen, jag behövde den verkligen:-)

lindalotta: Gissa om jag tycker det här är härligt! Återkommer med var vi kommer att bo....!

Hedgren sa...

VÄLKOMMEN! Vilken plats i Skåne får den äran?

Tankevågor sa...

Men vad roligt Tina! Stort varmt GRATTIS!!! Härligt att det du ville så gärna gick i lås! :))

Annika sa...

Nämen GRATTIS!! Och fast jag aldrig träffat dig IRL känns det som om jag kommer att sakna dig i Sthlm...Knäppt...
Nu kan du och Lindalotta träffas, vad kul!!
Grattis igen!!!

mossfolk sa...

Stort Grattis!!! Vad modigt gjort och vad jättekul att det tillslut blev precis så som du önskade!

Anonym sa...

Åh, vad kul att du fick som du ville! Toppen!

Anonym sa...

Grattis grattis grattis!!!
En återvändare!! Hoppas det kommer att gå bra!
Det som är bra med nätet är att bloggen kan fortsätta leva och vi får fortsätta följa era älskade pälsklingar...för du kommer väl att fortsätta blogga?!! Snälla! Annars får jag i alla fall abstinens!!!
LYCKA TILL!!! Kram och nosgos till er alla!!!!

Villa Nian sa...

hedgren: Tack :-). Någonstans i närheten av Lund lär det bli :-)

londongirl: Tack, det känns verkligen superbra :-)

annika: Du får se det som att du får en ny bloggbekanskap i Skåne istället :-). Och så får du komma och hälsa på oss skånebloggare!

mossfolk: Modigt kanske det men jag har ju en gång lämnat skåne och det var nog modigare än att flytta tillbaka :-)

matilda: Tack, det känns så bra:-)

simson: Jag är övertygad om att det kommer att gå bra visst blir det lite jobbigt till en början men. Och du behöver inte vara rädd för att jag slutar blogga! Bloggen behöver inte flytta ju :-). Och killarna kommer att anpassa sig. Jag flyttade ju till Stockholm med mina tidigare älsklingar och dom tog det hela bra.