onsdag 2 juli 2008

Litt av varje

Tiden bara rusar iväg och just nu händer det en massa hela tiden. Bland annat har jag varit i Köpenhamn och femkampat med jobb. Jag blev Team Leader för ett av lagen och gissa hur det gick :-))!

Cyklar ju till och från jobb ibland och min bästa tid just nu är 46 minuter!! Det ni nästan 10 minuter snabbare än första gången jag cyklade.

Bara två dagar kvar till semester!

Vi har även hållt på med att fixa vår köksö och jag lovade ju bilder!

Sidorna på plats


Bordsskivan


Bakifrån


Klart! Visst bled det rätt ok? Nu vill jag måla om i köket.....


Gissa om de svarta gillar den här?

5 kommentarer:

Tankevågor sa...

Vad fin den blir er köksö!Har ni ritat den själv eller fanns det en ritning?
Kan tänka mig att de gillar den där klätterställningen. Skulle behöva en sån här med. Mina tjejkatter (Skogisar) klättrar på trappräcket upp till övervåningen och ibland vänder de på en tass så man sätter hjärtat i halsgropen. Det är i alla fall 5 m högt där det är som högst upp till taket. :-)

Linda sa...

Tjusigt!
Nu undrar ju en nyfiken vad det är bakom glasdörren... :)
När man investerar i något nytt så medför det oftast en massa andra projekt :)

mossfolk sa...

Det blir ju jättebra!
Och stora fönster som gör att det blir riktigt ljust kan jag tänka mig. Tur att häcken mot grannen är hög och tät :)

Villa Nian sa...

londongirl: Tack! Ritning njaaaa. Den finns i våra huvuden och finliret främst då hos Maken :-). Eragon är klätterkatten här och han klättrar högst upp och fortsätter ut på den smala fönsterkarmen där uppe....vi ska lägga plank där upp och göra den lite mer människovänlig...Bra för mitt hjärta iallafall!

lindalotta: Bakom glasdörren döjler sig lite vin :-)!

mossfolk: Tack! Husen är rätt bra byggda här. De höga fönstrena ligger mot solhållet och åt andra hållet är det mindre fönster och lägre i tak. Nyfunkisstil på husen ju :-). Så man märker inte av grannarna så mycket!

Linda sa...

Åh, det låter gott :)