lördag 26 juli 2008

Veckouppdatering

Vet inte riktigt vad det är som inte fungerar men surfandet är inte som det ska! Ibland är det nog blogger och ibland är det vår uppkoppling! Stadsnätet är efterlängtat här!

Det får bli en veckouppdatering om vad som hänt här!

Semestern slut och på gång i jobbet igen.
Solen kom tillbaka ÄNTLIGEN! trots att jag jobbar så känns det bra!
Fyllde år ... eller jag har nog slutat med det nu.
Överraskningsbesök! Våra underbara grannar från Stockholm tittade in. Blev så glad, tänk jag visste faktiskt inte att jag saknade dom så. Det borde finnas en regel som säger att BRA grannar måste följa med när man flyttar!

Imorgon ska jag bli bjuden på middag på Österlen närmare bestämt på en liten helmysig krog i Brantevik! Det blir en heldagsresa dit :-)! Cykel, tåg, cykel, mys och fika, lite cykel igen sen mer mat, och cykel och tåg igen! och cykel igen :-). Mer info kommer :-)

Ni får lite bilder på mina snygga katter idag!

De svarta är så fulla av Bus och dom blir allt mer keliga. Elthon är som sagt vår gos katt idag och Eragon kommer nog att blir en ännu större goskille bara han vågar det där sista steget!

Blu-Ray killen är trött och ibland tycker jag det ser ut som om han har riktigt ont i sina leder. Men sen helt plötsligt så blir han pigg (nja lite piggare) och glad igen. Han är iallafall oerhört gosig på kvällarna och kommer upp till oss i sängen och kräver en massa gos! Han och Maken har en speciell koppling dom "bufflar" och gosar på ett speciellt sätt. Jag tror det är något manligt det där :-))

Visst är dom goa ihop?


Så fin kille!


snygg Eragon säger Hej till er!


Nått intressant utanför fönstret!


Vackrare för varje dag :-)


Elthon vill verkligen inte vara med på bild denna gång! Även han en verklig snygging. Det vill säga när han själv vill så klart!

4 kommentarer:

mossfolk sa...

Som vanligt så fina bilder på katterna. Speciellt den på Blu-Ray och maken!
Och jag tycker nog också att vi ska införa den där "goda grannar följer med i flyttlasset-regeln"
Vet att jag kommer att sakna min granne jättemycket. Och hennes röda katt :)

Lena T sa...

Hej!
Grattis i efterskott på din födelsedag. Jag är precis hemkommen efter en vecka på Österlen. Vi var i Smygehuk i tisdags den 22. Hade mera tur med vädret. Vi har varit runt på många ställen, avslutade igår med Skånes Djurpark, tittade på djuren och grillade till lunch. Har haft en fin vecka. Är frisk nu, vi hörs av via mail.

Kramar till er alla

Linda sa...

Hoppas ni fick en bra dag idag och att ni orkade med cyklingen i värmen :)
Katterna är ljuvliga, som vanligt!
Så länge Blu-Ray busar om nätterna är det nog precis som det ska.
Och hans tassar är så fina!!!

Villa Nian sa...

mossfolk: Tack! Visst är den bilden superfin :-). Goda grannar som blir ens vänner är härligt att ha och jag vill verkligen ha dom nära :-)

lena: Tack! Låter som du haft en bra vecka :-), det behövde du verkligen! Hör av dig!

lindalotta: Det blev en liten modifiering av planerna. Cykel och tåg blev bil och den har AC :-). Fine Ray har fortfarande lite bus i sig men det är från dag till dag!