måndag 14 juli 2008

Sena bilder

Idag har varit en lugn dag. Morgonen började med en lååång sovmorgon. Antagligen därför som jag fortfarande är pigg :-)

Imorse så regnade det lite men det försvann och fram kom solen och det har varit en riktigt skön dag idag!

Jag passade på att fixa lite i min tomatdjungel....


Och vilade lite här


Elthon var på jakthumör och fångade ett plastband


det plastbandet blir aldrig mer sig likt :-)


Tänkte även dela med mig av lite mobiltelefonsbilder från gårdagens härliga Svedalabesök!

Skuggan av bloggaren :-)


och Maken, i solglasögonen ses en härlig tjej!


Amanda! så liten men ändå så stor!



mina nya idoler (jag vet att bilden är suddig men jag fotograferar med mobilen...det är lite mörkt...dom rör sig hela tiden och jo ok! jag hade druckit en så där två öl :-))

8 kommentarer:

Linda sa...

Men jösses, det är ju verkligen en djungel!!!
Haha, det ska bli roligt att se live.
Och för att inte tala om katterna :)

Ni verkar ha haft en skön söndag, vi bara latade oss, precis hela dagen :)

Roligt att se bilder från i lördags också.

Hedgren sa...

Din "djungel" ser härlig ut! Och en skön solstol är inte att förakta. Ibland är det skönt att lägga upp benen! ;0)

mossfolk sa...

Ni kommer att få tomater för hela hösten!
Men det är tur att du skriver namnet på katterna för de där svarta ser jag ingen skillnad på alls...

Tankevågor sa...

Ser ut som ni hade roligt i Svedala!
:-)

Villa Nian sa...

lindalotta: lovar det är en djungel :-)! Visst blev solglasögonbilden rätt bra :-)

hedgren: Stolen är bra att ha!

mossfolk: Vi kommer nog inte att hinna äta allt! Dom är lika de två svarta men dom är även rätt olika :-)

londongirl: Jaaaa, jättehärlig kväll :-)

Linda sa...

Solglasögonbilden blev nog bäst :)

Odiskat sa...

Vad härligt att ha en sittplats vid tomaterna! Bara sträcka ut handen och röra lite så sprider sig tomatplatntsdoften... Fantastico!
Mysig blogg förresten! i´ll be back!

Villa Nian sa...

lindalotta : :-)

odiskat: Tack och välkommen!