måndag 25 februari 2008

I min trädgård idag

Droppar av snö:-)


9 kommentarer:

l*eva sa...

Åhhhhhh!!!!!

Annika sa...

Härligt!!! Såg en snödroppe i min rabatt igår också! men även tulpaner och annat börjar komma upp så sakteliga nu...

Lena T sa...

Vad vacker. Här i min lilla täppa börjar mini påskliljor att knoppas rejält. Japanska körsbärsträd börjar blomma i gatan intill. Lite för tidigt.

Villa Nian sa...

l*eva: :-)

annika: Nu så vänder det :-)

lena t: Oj, det känns lite tidigt med träden....

Linda sa...

Åh så fin!
De är helt fantastiskt vackra inuti.
Det är lite synd att man måste lyfta på dem för att se, men man blir rikt belönad.
Nu är väl våren på gång, på riktigt?

Villa Nian sa...

lindalotta: Jo, våren är på g :-)

mossfolk sa...

Jag måste vända på dem någon gång. Har läst på flera ställen att de ska vara så vackra att se in i. Var faktiskt på väg härom dagen, men Lurvig luktade så intresserat på de snödropparna att jag misstänker vad hunden före honom gjort där...

Tankevågor sa...

Det är så härligt!!! Nu finns ingen återvändo för vintern, nu är våren här!
Idag lyser solen alldeles extra mycket här! :)

Villa Nian sa...

mossfolk: Tror jag ska vända och fotografera den!

londongirl: Och solen är framme idag också :-)))