söndag 10 februari 2008

Rensat

Idag kände jag mig redo att rensa och röja upp lite bland de där högarna med papper och tidningar som bara växer. Vår tidskriftssamlare har varit full länge så den har inte varit till någon hjälp för att få undan tidningar snabbt.

Nu är det inga onödiga tidningar som ligger framme och tidskriftssamlaren är tömd. Men det verkar inte som om den kommer att vara till någon hjälp trots det :-)

Kolla här en ny plats att undersöka!


Perfekt!


Blu-Ray tittar fram


Jättetrötter Eragon visst är han hur söt som helst!

7 kommentarer:

mossfolk sa...

Men gullkatten, vilken bra sovplats ni hade fixat. Tidningar har en viss förmåga att bara bli liggandes och ta plats. Har ett helt skåp som ska tömmas... sen... :)

Tankevågor sa...

Det är roligare att städa när man får hjälp eller hur? Härliga bilder som vanligt. :)

Linda sa...

De små liven har en förmåga att hitta lite udda sovplatser :)
De är så fina...
Åh vad jag ser fram emot att kanske få se dem live :)

l*eva sa...

Är det inte dags snart, att ge ut en bilderbok om Katter?
Dina bilder är så suveräna!

Annika sa...

Vilka fina kattbilder! Jag gillar verkligen harmonin som ALLTID uppstår i dina bilder, Tina! Du har verkligen "öga!!

Villa Nian sa...

mossfolk: Det tur att Elthon har mig som servar och fixar till honom :-).

londongirl: Mycket roligare och jag skulle nog plocka undan lite oftare om jag alltid fick den responsen!

lindalotta: Visst kommer du att få träffa dem :-). Eragon har redan ett mjau som låter skånskt :-)

l*eva: Ett år med mina katter :-). Den boken vill jag göra!

annika: Tack Annika, du är snäll du :-)

Linda sa...

Tittar inom och hoppas att helgen har varit bra.