fredag 10 augusti 2007

Bakdag

Här är det varmt, fuktigt och svettigt! Phu.....

Maken har bakat idag :-)

Äpplemuffins
Sega chokladrutor
Bananchokladkaka

Nu vill jag att gästerna ska komma så att jag kan mumsa i mig :-))


Bara så ni vet så dockade rymdfärjan Endeavour med den internationella rymdstationen (ISS) idag!


(denna bilden har jag inte fotot :-)) källa: http://www.nasa.gov/

Om man vill veta mer :-))
Uppdragsinformation: http://www.nasa.gov/mission_pages/shuttle/shuttlemissions/index.html



4 kommentarer:

l*eva sa...

Kan man få leasa den bakande mannen...någon eller några dagar?

Om han nu s a s, har ÅNGAN uppe?

Hedgren sa...

Blev baksugen jag också! Provade ett nytt recept... Om en stund blir det kvällskaffe!

Villa Nian sa...

l*eva: Nja, jag är rätt snål när det gäller att låna ut min Make :-). Vill man ha så får man komma hit! :-)). Och jag har tur för han har ångan uppe rätt ofta :-)

hedgren: Det låter spännande! Ska kolla om du lagt ut bilder på din blogg :-))

Hedgren sa...

Kakan blev totalt misslyckad... om man går efter receptet! Men väldigt god, kladdig och härlig. Bild saknas och kakan är nästan uppäten! När jag lyckas få den som den ska vara "lägger jag ut" den!