onsdag 28 november 2007

Att se

Nu kan jag se på världen med nya ögon :-)

Hämtade nya idag!

11 kommentarer:

l*eva sa...

DET var mycket snygga *synförhöjare*.
Jag tycker alltid att det är lite pirrigt med nya bågar.
Ska de bli godkända...av trendmaffian omkring mig?

Anonym sa...

Flådiga brillor!

Lena T sa...

Snygga brillor, då ser du bra ut igen. Tar alltid lite tid innan man vänjer sig, köpte själv nya i oktober.

Annika sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Annika sa...

Ser verkligen fina ut! Hoppas du blir nöjd nu!

Tankevågor sa...

Snygga! Jag behöver också skaffa nya. Funderar på att ta två på en gång och variera lite mellan dem. Brukar inte göra så men det vore kul.

Men antagligen är det knepigt nog att hitta ETT par som man blir nöjd med.

Villa Nian sa...

l*eva: Jag trivs i mina och jag gillar dom :-). Skulle trendmaffian tycka annat så väljer jag nog att inte lyssna :-))

matilda: Tack :-)

lena t: Tänk så lätt det kan vara att se bra ut :-)

annika: Är jättenöjd och det känns skönt att ha bra glasögon igen!

londongirl: Det hade nog varit kul med två....men jag tror man hade fått ett par favvosar och bara haft dom på sig!

Hedgren sa...

Så snygga!

Unknown sa...

Mycket snygga!

Linda sa...

De ser ju jättefina ut!
Men jag skulle vilja se dem på....

Villa Nian sa...

hedgren: Tack:-)

monica: Tack:-)

lindalotta: Kom hit då :-)