lördag 3 november 2007

Minnen



Ni finns i våra minnen.

9 kommentarer:

Lena T sa...

Många tankar till er idag. Kramar från oss i Skåne till er alla, även kissarna. Hoppas ni mår bra.

Anonym sa...

Kram!

l*eva sa...

Så söt liten Lykta!

Ju äldre man blir...ju fler Ljus blir det att tända.
Vackert med mycket Sorgligt!

Tankevågor sa...

Vacker bild. Det är så många jag saknar som har lämnat oss för tidigt.

Men minnena lever kvar för alltid.


Har kommit hem från London nu och har tänkt på dig. Men det du ville skulle hända har inte blivit än?

Villa Nian sa...

lena t: Tack, kramar tillbaka! Allt bra med oss.

matilda: Tack.

l*eva: För många har försvunnit alltför tidigt. En speciell dag alla helgons dag. Så vackert och sorgligt, en speciell känsla!

londongirl: Även jag har mist många som lämnat oss alltför tidigt och du har rätt i att de levar kvar i våra minnen.

Tyvärr så är beslutet uppskjutet.... det dröjer lite till innan jag vet! Tack för dina tankar :-)

Hedgren sa...

Sorg och saknad är något vi alltid bär med oss på ett eller annat sätt. Det går liksom inte att komma ifrån. Men, kanske, gör det oss till bättre medmänniskor? Jag tänder också mina ljus - mest inombords...

Villa Nian sa...

hedgren: Sorgen och saknad blir en del av ens liv och vi lär oss leva med den. Ett sätt att hedra de som gått bort är just att tända ett ljus! Hur man nu väljer att tända det :-)

Linda sa...

Kramar...

Villa Nian sa...

lindalotta: tack :-)