tisdag 13 november 2007

Eragon

En presentation av vår nya charmör Eragon!

Gillar fjädrar på pinne precis som resten av skaran! Här har man rådslag :-)


Älskar bollar stora som små!


Trött


och renlig


Blu-Ray verkar tycka "svart katt som svart katt"


Lik sin bror!


Olikheter: Eragon är lite större och svartare men har även han en brun ton och härliga bärnstensfärgade ögon. Båda har en vit fläck under hakan. Elthons vita fläck är lite större men Eragon har tre vita strån på underkäken :-).

Syskonkärlek? Nja inte riktigt än men det närmar sig! Dom är fortfarande lite avvaktande mot varandra.

UPPDATERING ett par timmar senare!

Syskonkärleken är ett faktum :-))





11 kommentarer:

Annika sa...

Vilka mysiga bilder på kattpojkarna, både i detta inlägg och i inlägget nedan.
Vilka vackra katter, helt enkelt. Nu ska vi hoppas att de tre gossarna ska komma fint överrens allihopa!!!

Villa Nian sa...

annika: Visst är dom fina och jag är övertygad om att dom kommer att gilla varandra skarpt :-)

Linda sa...

Så fina de är!!!
På den understa bilden, är det Elthon som sitter upp?
Att ingen annan har fastnat för Eragon, han är ju precis lika fin som sin bror.
Och Blu-Ray, den tappre farbrorn som ser till att de håller sig rena :)

Villa Nian sa...

lindalotta: Helt rätt Elthon sitter upp :-)

Tankevågor sa...

Men hjälp vad fina de är!!! Och Blu-Ray ser för nöjd ut där han ligger med båda brorsorna på var sin sida om sig.
Vilken härlig trio! Lycka! :-)

mossfolk sa...

Dina kattbilder är helt underbara. Jag tycker fortfarande att den här Blu-Ray ser ut som en så godmodig farbror :)

Unknown sa...

Ååh vad fina de är tillsammans.
Så skönt att det går bra, men det visste vi ju redan att det skulle göra. Klart de känner igen varandra.
Och Tina, nu fick du en bild med två svarta huvuden och Blu Ray i mitten ju!
Kramar.

l*eva sa...

Inte ens en "katthatare" kan väl motstå Dina fina-underbara Bilder.
OCH underbara kattkillar!

Anonym sa...

Det bästa med "morgonen" är att börja med din blogg! Alltid blir jag på så bra humör efter att ha sett alla vackra bilder! Som du förstår blir det extra varmt i hjärtat med bilderna på dina tre gentlemen! Vilka härliga foton du fått till i dagens blogg! Älskar bilden med alla tre på. Blu-Ray omgiven av kärlek! Kram och nosgos!

Linda sa...

Men så fina de är, och så ligger de ju så där gulligt som du tänkte en gång :)
Så mycket värme och kärlek bilderna utstrålar.
Massor med gos till killarna från Mig :)

Villa Nian sa...

londongirl: Visst är det lycka :-). Jag sitter och ler hela tiden när jag tittar på dom!

mossfolk: Tack, Farbror Blu-Ray är rätt nöjd nu. Ungdomarna rastar av varandra och så får han gosbitarna :-)

monica: Helt underbart att se hur fort det gick för dom att hitta tillbaka till varandra. Blu-Ray tyckte inte alls att det var något konstigt. Och jag tror jag kommer att få många sådana bilder :-)

l*eva: En katthatare måste ha varit mus i sitt tidigare liv! :-). Tack! jag är rätt nöjd med mina fotomodeller, fast ibland är det är lite svårt att fotografera svarta katter:-).

simson:Det är kul att kunna dela med sig av bilderna och av de upplevelser som vi har. Blu-Ray får mycket kärlek. Det är bara mig han blir lite putt på ibland. Jag håller ju på och torkar ögat och smörjer han torra tassar och tittar i öronen. Men på något sätt tror jag att han gillar all den uppmärksamhet han får från oss alla! Ibland när jag vaknar till på natten så liggen han där, nära :-)

lindalotta: När det blir som man hoppas så blir man glad :-). Killarna gosar tillbaka!