måndag 12 november 2007

Välkommen hem

Vad sjutton! spegelbilden brukar titta tillbaka ju!


Frässs


Men du är rätt snygg :-)


Himmel nu ser jag dubbelt! Bäst jag vilar lite :-)


Allt går bra. Lite fräs och så i början men nu är dom nyfikna på varandra och går omkring och kurrmjauar och tjafsar lite med varandra. Man måste ju känna lite på kompisen, det kan ju vara någon annan än brodern. Blu-Ray är helcool. Han såg faktiskt ut som om han trodde att han såg dubbelt ett tag. Men han tittade lite extra och beslutade sig för att detinte var något konstigt! Kanske känner dom igen varandra Eragon och Blu-Ray!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hallå där! Lika som bär!!
Nu är familjen fullständig!!!
Ni har gjort så rätt. Elton kommer att få så mycket kul. Klart att brorsorna ska vara tillsammans. Ett helt kattgäng!
Blue-Ray får tufft att hålla reda på ungdommarna men kanske får det lite lugnare nu när de kan sysselsätta sig med varandra. Jag längtar så efter att få träffa dem i morgon.

Ett stort grattis och varma kramar från oss på L-Ö!!!

Anonym sa...

Det är klart det känner igen varandra! Sånt luktsinne som de har. De är så söta allihop!

Linda sa...

Åååh, vilken lycka!!!
Jag blir alldeles varm i magen ju :)
Och du är omgiven av ett helt gäng killar :)
Nu får du minsann vara om möjligt ännu mer påpasslig med kameran :)
Jag vill ha MASSOR av bilder!

Anonym sa...

Nu ser jag dubbelt!! Vad kul med två helt likadana killar!! Kram!

Villa Nian sa...

anonym: Visst är dom fina :-). Blu-Ray tar det hela med ro! Cool kille!

matilda: tror faktiskt dom kände igen varandra! Visst väste Elthon lite men man måste ju visa vem som bestämmer :-)

lindalotta: Bilder på väg:-). En massa killar har jag hemma nu :-)))

simson: likadana och snygga :-)