torsdag 22 november 2007

Nyhet

Snart är det fredag igen. Dagarna är korta och tiden går fort just nu.

För ett tag sen bad jag er hålla tummarna för något jag ville skulle hända....det blev inte som jag önskade :-(. Men nya möjligheter har dykt upp och kanske blir det bra eller till och med bättre trots allt :-), och blir det det så kommer ni få veta :-). Tack för tumhållningen och goda tankar!

Igår gick jag in i en djuraffär, Bromma Zoo, för att titta och fördriva lite tid när jag väntade på Maken. Det visade sig att dom håller på att byta lokaler och rear ur allt dom har i de gamla lokalerna 30% lägre pris. Killarna är nu en klös- klätterleksak rikare :-).

Det visade sig vara svårt att få alla katterna att aggera modeller samtidigt, katter är katter och dom gör det dom vill... så är det bara.

Här har ni i allafall ett bevis på att vi försökte och här är det Eragon som inte vill vara med, trots att Maken håller skinka i handen!


Elthon och Eragon gillar ovanvåningen

4 kommentarer:

Linda sa...

Åh, jag har funderat så och tänkt på dig de senaste dagarna...
Så tråkigt att det inte blev som du ville, men på sättet du skriver så förstår jag att det kan vara annat på gång :)
Jag håller nya tummar!
Det där klättertornet ser inte helt fel ut, tror tom att Selma hade gillat det :)
Har saknat dina kattbilder i veckan så nu känns det bättre :)

Villa Nian sa...

lindalotta: Tur du har fler tummar att hålla :-), jag ger inte upp än :-). Kattornet är bra mycket sovplatser och mycket klösyta och dom kan till och med klättra på den :-).

Annika sa...

Jag håller också tummarna och hoppas på det bästa.
Bromma Zoo, var ligger det? Blir nyfiken nu.
Och som vanligt så fina kattbilder!!

Villa Nian sa...

annika: Bromma zoo ligger i Bromma :-)). Vid Bromma flygplats. Precis vid infarten till hela köpområdet (granne till Coop gamla B&W), som just nu håller på att bli ännu större. Ulvsundavägen går utanför. Hänger du med?

Tack för tummarna :-)