söndag 16 september 2007

Söndag

Blu-Ray har börjat undersöka nedervåningen lite men fortfarande så är sängen på ovanvåningen favoritplatsen. Jag har ställt mat till honom där uppe, tycker inte han med sina stela leder ska behöva springa ner för trappan för att äta. Men han tar sig ner ibland för att kolla läget!

Sängen är skön :-))



Lille Ethon springer upp och ner och börjar bli riktigt modig nu. Han vågar släppa Blu-Ray ur sikte lite och det kan nog vara lite skönt för Blu :-). Elthon har inga problem med att jag vill fotografera honom hela tiden, han verkar nästan gilla det.

Måste kontrollera vad jag håller i handen och vad jag håller på med!



Tiden från full fart till djup sömn är kort :-)

5 kommentarer:

Linda sa...

Jag vill verkligen bli katt i mitt nästa liv, som får lov att bo hos snälla människor.
Där man får krafsa i blomkrukorna när man är liten och sova i sängen när man är trött :)
Kramar

Tankevågor sa...

De är helt underbara de där två! Vilken tur de har som har fått komma till er! Kattlycka! :-)

Villa Nian sa...

lindalotta: Jag hoppas verkligen att alla katter skulle få bo hos snälla människor.

Lite blomjord på golvet och katthår i sängen är ju skönt :-))

londongirl: Och vi har tur som får lov att ha dom här :-)

Annika sa...

Ja, vilken TUR katterna har haft som har fått er till husse och matte!!
Säger som Lindalotta, vill också bli en kisse i mitt nästa liv och komma till snälla, snälla männsikor...

Fina bilder som vanligt, Tina!!!

Villa Nian sa...

annika: Tack, du ska veta att jag mår bra av att ha dom här :-)