lördag 22 september 2007

Skir








'

11 kommentarer:

Anonym sa...

Ååå så vackert!! Du är fenomenal på blomfotografering!! Något jag älskar!

Villa Nian sa...

simson: Tack ska du ha. Jag blir lycklig av de vackra motiven som finns i naturen :-)

Hedgren sa...

Åh, ljuvliga bilder! Tack, Tina för att du låter oss ta del av dina foton!

l*eva sa...

Jag håller med... de andra och DET kan INTE bara vara kamerans förtjänst!
Så det så!

Villa Nian sa...

hedgren: Vassego, det är kul att visa och ibland blir det bra :-)

l*eva: Tack! :-)

Lena sa...

Så vackert! Nu blir jag allt lite inspirerad.

Annika sa...

Jag kan bara hålla MED!! Du är verkligen fena på blommor!!!
Nej då, det är inte kamerans förtjänst, det är personen bakom linsen som tar bilden. DU är verkligen bra på det här!!!

Villa Nian sa...

panter: Kul att jag kan inspirera :-)

annika: Tack :-) blir lite generad men myser lite av allt beröm:-)

mossfolk sa...

Vad du är duktig på att ta bilder!

Villa Nian sa...

mossfolk: Tack :-)

Anonym sa...

I would like to exchange links with your site jag-tina.blogspot.com
Is this possible?