onsdag 5 september 2007

Mitt i veckan

Mitt i veckan, bara torsdag och fredag kvar sen är det helg igen! Ibland går tiden fort!

Går en kurs just nu som är väldigt intressant. Kursen handlar om att förstå vilken personlighetstyp man själv är vilka andra personligheter som finns, och hur man kan agera för att få ut det bästa ur varje situation! Egentligen sånt som man vet till viss del sedan tidigare. Men läraren, som är från Canada, är så duktig på det här. Hon får oss att agera och tänka till så att man verkligen försöker ta till sig saker och förstå. URKUL!!

Bara två dagar kvar! För första gången på länge längtar jag inte till helgen :-)

9 kommentarer:

Lena sa...

Det är roligt med utvecklande kurser.
Hurdan är du nu då?

Linda sa...

Jag har haft en rörig start på veckan så jag vet knappt vilken dag det är.
Fullspäckat schema resterande dagar också och likadant nästa vecka.
Jag tror att jag behöver semester, det var ett tag sedan nu :)

Himlen är vacker...

Annika sa...

Härligt med en BRA kurs. Högt betyg om du inte räknar dagarna till helgen!!!
Håller med om att det är mkt intressant med olika personlighetstyper.

Villa Nian sa...

panter: Det är kul! Hur är jag då? Oj..kort då :-): jag är rätt ledande, faktiskt mer ledande än jag visste. Gillar när det händer saker och vill uppnå resultat :-). Vet inte om jag gillar det i alla lägen men det är så jag är :-)

lindalotta: Vissa veckor är sånna! Jag känner också av det där semesterbehovet, har faktiskt bokat vinterresa.... :-)

annika: Kursen är superbra. JAg lär mig massor!

mossfolk sa...

Kul med en bra kurs! Det där lät dessutom riktigt intressant.
Och vilken vacker bild på himlen...

Anonym sa...

Det är alltid nyttigt att få reda på hur man funkar. Ofta gör man ju saker som man är helt omedveten om.

Hedgren sa...

Om man inte längtar till helgen då är det bra!!!!
Låter som en intressant kurs! Och även om man haft tankarna innan så är det kul att få bekräftelse!

Villa Nian sa...

mossfolk: Kursen var bra och verkligen givande. Men efter en sån kurs är man helt slut!

matilda: Visst är det så! Och när man vet hur man själv är så är det lättare att förstå andra.

Villa Nian sa...

hedgren: Kursen var urbra, men som sagt nu är jag helt slut :-)