fredag 21 september 2007

Toys for boys :-)

Toys for boys :-)
Maken har köpt en ny helikopter, alltså modellhelikopter, en T-REX 600 Nitro Pro. (LindaLotta, han följde ditt råd trots att jag köpt större objektiv:-))

Intresset hos en av de andra killarna här hemma var tydlig....
WOW vad är det?


Sååååå cool...Ta en bild nu då!!


Husse är såååå häftig!


Blu-Ray ligger och sover, sånt här imponerar inte så mycket på en äldre vis gentleman :-))

I övrigt då! Jobbveckan har varit tung! Jag skulle vilja skriva mer men känner mig begränsad av att inte riktigt veta vem som läser bloggen. Många känner till den! Ja,ja det här är väl alla bloggares problem ibland. Det man skriver kan läsas av många och då får man ibland hålla inne med det man känner. Jag brukar då och då gå in på Stat counter och titta och det är rätt kul. IP adresserna avslöjar mycket ibland :-).

Nu är det helg och det röda vinet smakar gott :-)).


Uppdatering!

Jag ger mig Boys will be boys!

Den äldre vise gentlemannen kom ner och spanade, med stort intresse, på makens helikopter. Och när han var nere passade dom, Maken och Blu-Ray alltså, på att leka lite!

Kul :-)

8 kommentarer:

Anonym sa...

Tina!

Trodde det var alla bloggares dröm att bli lästa av så många som möjligt.

Låt Dig inte skrämmas av oss,
vi lovar att inte berätta för någon annan vad Du skriver ;-)

Mvh
Eva G

Lilla B sa...

Din svarta katt är mycket lik den ena av våra. Namnet är detsamma-Panter. Men han kallas mest Monsterkatten eftersom han är gruvligt stor, rovdjursaktig och äter ALLT!

Villa Nian sa...

Eva: Visst vill man bli läst och bekräftad :-) helt rätt. Jag tror inte jag hade bloggat om inte någon visat intresse :-). Men ibland vill man bara ösa ur sig jobbiga saker och om det som är jobbigt kanske läser här då blir det inte så lätt ... om du förstår! Men oftast är bloggen ett positivt medium för mig så jag har inte det problemet alltför ofta :-).

lilla B: Han heter Elthon men vi säger ofta pantern om honom. JAg tror han blir en superfin panter när han växer på sig :-)

mossfolk sa...

Alla bloggares dilemma. Jag lösenordsskyddade min blogg ett tag men tappade motivationen helt då. Sedan startade jag en ny (den jag har nu) och har försökt att vara så anonym som möjligt för att ingen ska kunna googla dit och det har fungerat än så länge. -peppar peppar-

Anonym sa...

Har du fått en pilot i kattformat? =) Är det kanske Charles Lindberg eller någon annan som återuppstått? =)

Villa Nian sa...

mossfolk: en balansgång det där. Ibland vill man vara anonym och iblan vill man att alla ska veta!

Simson: Kanske det! Charles Elhton :-) det lät ju bra! Dom är så söta när dom är nyfikna :-)

Hedgren sa...

Hej!
Ja, här har du en trogen läsare. Håller med om att det är en balansgång. Att vara personlig utan att bli alltför privat... Inte helt lätt. Vill gäran ha receptet på kyckling, men har inte din mailadress. Min finns på hantverksbloggen.
Ha det bäst! Nu ska jag promenra vovven och sen blir det lite italienskt i både fast och flytande form! Häpp!

Villa Nian sa...

hedgren: Ett recept finns på din blogg :-). Hoppas det smakar!