onsdag 10 oktober 2007

Doktor Bo

Matte har ringt till Doktor Bo idag. Jag mår inte riktigt bra och var lite snorig när matte och husse kom hem. Doktor Bo tyckte vi skulle avvakta tills imorgon och se hur det var, jag har ju varit pigg och ätit ordentligt. Men det ser ut som om det blir ett besök hos Bo imorgon för ikväll har jag varit hängig, hostat och snorat lite!


Vill inte riktigt bli fotograferad när jag känner mig hängig.


Min kompis Blu-Ray verkar inte vara förkyld. Håll tummarna att han har ett bra imunförsvar.

16 kommentarer:

Anonym sa...

Men lille Elthon då, har du legat utan täcke?
Det låter inte bra med hosta och snor, hoppas du känner dig bättre snart eller att Dr Bo kan hjälpa dig.
Tur att du har en bra familj som är uppmärksamma och tar hand om dig.
När det gäller storebror har han nog bra bagage, får vi hoppas, så att han slipper snuvan.
Krya på dig kramar från Selma :)

Anonym sa...

... hälsar också :)

Villa Nian sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Hälsar tillbaka till selmas husse och matte :-)

Anonym sa...

selma: mår redan bättre när du hälsar på! Matte har gett mig lite näsdroppar (saltlösning) så det känns lite bättre.... men det var inte kul. Nu ska jag sova lite till.

mossfolk sa...

Usch då, hoppas att lille Elthon kryar på sig snabbt!

Anonym sa...

Krya på dig!

Anonym sa...

mossfolk: Mådde rätt bra i morse och passade på att leka lite. Matte åkte iväg till jobb men hon skulle komma hem till mig tidigt.

iza, smilla och yrsa hedgren: Tack ska ni ha :-)

Anonym sa...

Ah'men stackars lille kissen då!! hoppas det går bra hos dr.Bo!
Hoppas veterinärena är lika snälla som här hos mig...Hälsar din kompis från andra sidan pölen...

Anonym sa...

george: Hello :-), har inte varit hos The Doctor än. Jag är rätt pigg fast jag är lite snorig. Matte och dr Bo tyckte att vi skulle fortsätta avvakta. Dr Bo vill inte att jag ska äta penicilin i onödan. Have a nice friday :-)

Lena sa...

Det var skönt att höra.

Villa Nian sa...

Dr Bo är en bra doktor :-)

Leina sa...

Stackars liten, hoppas det går bra... Den grå katten är en rakt av kopia av Kajsa (som bara dog knall o fall). Blir lite lätt tagen av bilden.... Fina katter

Villa Nian sa...

leina: Elthon mår bättre och är nog snar frisk igen. Visst är han fin Blu-Ray! Beklagar din förlust av Kajsa....så jobbigt när man inte får ta farväl.

Leina sa...

=) Ja han är fin.... Katten vi har nu är lite lätt kattfobiker.... Tål inga andra katter... Så så länge vi har henne kan vi inte skaffa någon fler....

Villa Nian sa...

lenia: Vissa katter är ensamkatter :-)