onsdag 17 oktober 2007

Höstkväll

Ljuset en höstkväll kan ge så härliga färger!






9 kommentarer:

Lena sa...

Guldkväll! Det är alltid en fröjd att se dina foton.

mossfolk sa...

Men vilka fina bilder! Som tavlor...
Och vad skönt att Elthon mår bättre!

Anonym sa...

Grymt fina bilder. Synd bara att det inte blev bilder på nya helikoptern. J-vla startutrustning som lägger av precis när man ska premiärflyga.....

Villa Nian sa...

panter: Tack :-), kul att fota och visa :-)

mossfolk: Tack :-). Och jag är så glad att Elthon mår bättre.

maken: Men hej :-)! Det var nog någon mening med att den la av idag och det blev bra bilder för mig :-)

Annika sa...

Tina! Jag älskar dina bilder. Tror du köpte en rikigt bra kamera + förstås det vikigaste, du vet vad du gör...OCH du har öga!!

Linda sa...

Här skrev jag precis ett långt meddelande men lyckade radera det på nåt sätt...

Kontentan var att du är fantastisk med dina bilder och de ger mig så mycket.

Kram

Villa Nian sa...

annika : Tack :-), min Nikon D40 är en bra nybörjarkamera. Det är roligt att fotografera :-)

lindalotta: Tack, vad glad jag blir! Men ni ska alla veta att jag tar en hel del dåliga bilder ....men dom visar jag inte :-)

Jill Wegerup sa...

Vilka bilder! Helt underbart, vill bara in i bilderna en stund. Vilket ljus.

Villa Nian sa...

jill: Ljuset var speciellt, höstigt på något sätt!